24 May 2010
Lost Sonrası
6 senelik bir dizi, şu yaşıma kadar izlediğim en iyi kurgu. Kendisini en çok merak ettiren ve sorgulatan bir yapım... Bitti. Benim için güzel bir son oldu, 6....
3 dk
6 senelik bir dizi, şu yaşıma kadar izlediğim en iyi kurgu. Kendisini en çok merak ettiren ve sorgulatan bir yapım... Bitti. Benim için güzel bir son oldu, 6....