Arşiv

Ay: Mart 2010

Klon mu? ne klonu :)

Uyarı: Gece yarısı yazıyorum, bolca hata ve yolda kasis olabilir.Bir projedir uğraşıp gidiyorum. Yaptığım projeyi php yada asp gibi bir script diliyle yazsaydım çok daha çabuk biteceği kesindi....

1 dk