10 Mar 2010
Klon mu? ne klonu :)
Uyarı: Gece yarısı yazıyorum, bolca hata ve yolda kasis olabilir.Bir projedir uğraşıp gidiyorum. Yaptığım projeyi php yada asp gibi bir script diliyle yazsaydım çok daha çabuk biteceği kesindi....
1 dk
Uyarı: Gece yarısı yazıyorum, bolca hata ve yolda kasis olabilir.Bir projedir uğraşıp gidiyorum. Yaptığım projeyi php yada asp gibi bir script diliyle yazsaydım çok daha çabuk biteceği kesindi....